Webinaria CE - wymagania sprzętowe
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania dotyczące wydarzeń (webinariów CE) organizowanych przez Centrum Certyfikacji CECE – Polska?
Wzięcie udziału w szkoleniu online, nie wymaga żadnych większych umiejętności informatycznych. Otrzymujesz maila, klikasz w link, i zostajesz wpuszczony/a na wirtualną salę szkoleniową. Widzisz i słyszysz prelegenta, który siedzi w naszym nowoczesnym studio, możesz włączyć swoją kamerę (ale nie musisz), za to niezależnie od włączenia kamery, możesz zadawać pytania w czasie rzeczywistym.
Webinaria dotyczące oznakowania CE, które organizuje Centrum Certyfikacji CECE-Polska, organizowane są przy użyciu platformy ClickMeeting. Do wzięcia udziału w szkoleniu nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce. Wymagane jest:
- korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- szkolenie możesz zobaczyć także na smartfonie z systemem iOS lub Android.
- ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.
Rysunek 1 i 2 Screen platformy ClickMeeting - otwierasz szkolenie w swojej przeglądarce
Wymagania, które muszą zostać spełnione (Twój komputer wcale nie musi być mocny, wymagania są zupełnie niewygórowane):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
- wytyczne onośnie internetu (internet może sprawdzić korzystając z platformy ClickMeeting)
Rodzaj połączenia |
Uczestnik (prędkość |
Prezenter (prędkość |
Dźwięk |
512 kbps |
512 kbps |
Dźwięk + obraz SD |
512 kbps + 1 Mbps |
512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD |
512 kbps + 2 Mbps |
512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) |
2 Mbps |
2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) |
2 – 5 Mbps |
2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) |
1 – 4 Mbps |
1 – 4 Mbps |
Masz pytania zadzwoń do naszego konsultanta technicznego +48 61 830 81 81.
Parametry sprzętowe możesz też sprawdzić po otrzymaniu maila z zaproszeniem na wydarzenie.